همشهری آنلاین: تیم استقلال تهران در آغاز هفته هفدهم لیگ‌برتر با نتیجه 5 بر صفر تیم پیام خراسان را شکست داد.

به گزارش ایسنا این بازی که به میزبانی استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شد استقلال با نتیجه سنگین 5 بر صفر پیام را شکست داد.

استقلالی‌ها در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های سیاوش اکبرپور در دقایق 39 و 44 از حریف پیش افتادند. در نیمه دوم نیز آرش برهانی در دقیقه 67، اکبرپور در دقیقه 76 و برهانی در دقیقه 84 (نقطه پنالتی) برای استقلال گلزنی کنند.

با این پیروزی تیم استقلال تهران با کسب 31 امتیاز پس از تیم ذوب‌آهن 32 امتیاز موقتا در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا سایر دیدارهای هفته هفدهم فردا برگزار شود.

تساوی ملوان و ابومسلم

در دیگر بازی روز اول هفته هفدهم تیم‌های ابومسلم و ملوان بندرانزلی در مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

میثم بائو در دقیقه 43 و جان نگودی در دقیقه 45 برای ابومسلم گلزنی کردند. هادی تامینی در دقیقه 53 و سیدجلال رافخایی در دقیقه 73 گل های ملوان را به ثمر رساندند.

ناصر حجازی در این دیدار نیز روی نیمکت ابومسلم ننشست و از روی سکوها تیمش را هدایت کرد. ملوان با این تساوی 18 امتیازی شد و با یک پله صعود، به مکان دوازدهم رسید. ابومسلم نیز با 16 امتیاز به طور موقت به مکان چهاردهم آمد.

سایر هفدهم لیگ برتر فردا پنجشنبه 14 آذر برگزار می‌شود.

کد خبر 70000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز